• Česká republika

Postup výměny zboží do 14 dnů od převzetí zboží

Nevíte, jak postupovat ohledně výměny zakoupeného zboží z e-shopu a chcete ho vyměnit?

Jelikož nakupujete na prověřeném e-shopu, který má 90+ prodejen po celé České republice, nabízíme našim zákazníkům využít dvou možností výměny zboží.


Jak zboží vyměnit?


1. Výměna zasláním zboží na adresu skladu

Zboží na výměnu dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy k nám. Zboží nezasílejte na dobírku, v tomto případě nebude převzato.


Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.




Při první výměně zboží neúčtujeme žádné poplatky za balné a poštovné spojené s výměnou. Výměnu zboží zasláním lze realizovat pouze na adresu našeho skladu.


Zboží zašlete na adresu:

Sportisimo s. r. o

K Vypichu 468

Rudná u Prahy, 252 19 (tisk dodacího adresného štítku zde)


Do balíčku vložte fakturu (udělejte si kopii) a formulář pro Výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zboží

2. Výměna zboží osobně na prodejně

Výměnu zboží lze provést v kterékoliv prodejně, vždy v celkové ceně za výrobek stejné nebo vyšší hodnoty než kupní cena původního výrobku. V případě vyšší ceny výrobku uhradíte rozdíl v ceně přímo v místě výměny. Zboží vracejte v jeho originálním obalu, nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství, schopné dalšího prodeje. Spolu se zbožím je potřeba předložit kupní doklad na zboží.



84. prodejen po celé České republice!

  Postup pro výměnu zboží zasláním

  1. Zboží dobře zabalte spolu se štítky vložte do krabice.

  2. Do krabice přiložte fakturu (vytvořte si kopii).

  3. Do krabice přiložte vyplněný formulář, který si můžete stáhnout zde.

  4. Krabici řádně zabalte a zabezpečte, aby nedošlo k poškození zboží.

  5. Dodací adresa je Sportisimo s.r.o, K Vypichu 468, Rudná u Prahy, 25219. Tisk dodacího adresného štítku zde

  6. Balík zašlete jako: obyčejný balík a nebo cenný balík

  7. Po obdržení zásilky Vám příjde potvrzující email o přijetí Vaší zásilky na výměnu.
  8. V den expedice výměny Vám příjde email s informací o expedici vyměněné zásilky.
  9. Případné dotazy směřujte na náš zákaznický servis - kontakty.


 Naše prodejny najdete v těchto krajích

Pomohl Vám náš návod?

223

178

Sdílet