Běžný tréninkový den v Keni

Budíček: 5:40 – Když jdu nějaký běh s Keňany, nasnídám se (banán, čaj z termosky, někdy hrst popcornu :-D) a v 6:20 se vybíhá.



Když jdu na sobotní dlouhý běh, vstávám kolem 7:00.



Když je těžší fáze, jako třeba tempový běh, intervaly na dráze, nebo kopce, tak se víc nasnídám a jdu mezi 9:00 – 10:00.



Kolem 12:30-13:00 je oběd. Toto si dávám skoro každý den.



Poté odpolední odpočinek nebo masáž od maséra Stephena, který se mnou občas i běhá.


Navečer kolem 17:30-18:00 se vydávám na odpolední klus, někdy následují rovinky, někdy posilování.


Poté si vaříme večeři, většinou těstoviny/rýže se zeleninovou směsí a spát chodíme kolem 22:00-23:00. 

Večer si čtu zprávy, nebo vytvářím příspěvky na sociální sítě, jednou za čas film a nebo píšu nějaké články. Pořád něco :-D

A když budu špatně běhat, budu pást krávy :)








Jiří Homoláč

nejlepší český vytrvalec