Běžecký jídelníček

S mým běžeckým jídelníčkem to nebylo vždy jednoduché. Trpím již několik let potravinovou alergií, takže nemohu sníst vše, na co přijdu. Musím vždy hledat vhodnou kombinaci jídel, abych nepřibírala. Jsem typ člověka, jakmile váha ukazovala, co neměla, tak jsem dost často dělala chyby a tím trpěla na „JOJO efekt“. V jídelníčku nastávaly často chvíle, kdy jsem hřešila nějakou tou dobrotou, a i když jsem cvičila, věnovala se sportovním aktivitám, tak jsem i přesto na váze pozvolna přibírala. Dostávala jsem se tím do začarovaného kruhu. 

S výběrem do projektu Sportisimo hvězdy, jsem se zaměřila daleko víc na jídelníček než před tím. V zaměstnání pracuji na 3 směny, a tak zkombinovat, jak jíst na noční směně a potom mít běžecký trénink nebylo jednoduché. Přicházely i zdravotní problémy, jelikož zvýšeným pohybem tělo lehce rezignovalo. A jídelníček musel být hodně upraven. Také mám v zaměstnání 2 kolegy, se kterými se nyní hodně zaměřujeme na zdravou výživu, a hodně mi to pomáhá. Byly nám dány rady na běžeckém kempu a sportovní prohlídce, jak nejlépe se stravovat a ztrácet kila a abychom měli lepší výsledky. 

Od ledna, co mám běžecký plán a snažím se dodržovat zdravou výživu, se dostavují výsledky. Stravuji se lehčími jídly. Hodně jsem do jídelníčku zařadila zeleninu a ovoce, omezila jsem kávu a díky běhání nemám již takové chutě na sladké. Také pitný režim se zlepšil, jelikož pitný režim je u mě někdy dost mizerný. Vhodným tréninkovým plánem, který mi prospívá, se kila konečně ztrácí. Cítím se dobře a běhání jde lépe a lépe.