Jídlo v tréninku



Nyní co jsem v tréninkovém zápřahu, tak jsem se na jídelníček určitě musela zaměřit. A je to hodně individuální. Ne všechno můžu sníst, vzhledem k mé potravinové alergii. Tak výběr jídel je lehce náročnější, spíše kombinace vhodných potravin a je to dosti podobné každý trénink. Také směny tomu moc nepomáhají. A tréninky jsou i před prací, před odpolední a noční směnou. Každý týden je to jiné.

Nejčastěji snídám jogurty, odlehčené tvrdé sýry, ovoce a ovocné saláty. Piji různé ovocné čaje nebo nějaké minerální neslazené vody k dodání minerálů. Celozrnné pečivo v menších dávkách k dodání vlákniny. Slané přílohy po ránu nemusím, tak ty jen občas.

K obědu si obvykle dávám teplá jídla k dodání energie. Víceméně jím vše mimo tučná jídla, moučné přílohy, omáčky, minimálně vepřové maso a smažená jídla. Snažím se jíst minimálně 3 x týdně ryby.

Večeři jím víceméně odlehčenou stravu. Pouze pokud mám noční směnu tak oběd posouvám k večerní hodině k dodání energie na noc. Tento týden je celý posunut.

Večeřím již i kuřecí nebo krutí salámy. Jinak uzeniny nemusím. Tvrdé sýry, jogurty, zeleninu a různě upravené zeleninové saláty a tepelně upravené kuřecí maso a i ryby.

Samozřejmě i zhřeším, ale v tréninkovém dnu se snažím jíst odlehčeně.