Jídlo v tréninku


Zjistil jsem, že je strava při výkonu velmi důležitá. Samozřejmě je to známý fakt, který si přečtete a máte na očích v knížkách, časopisech i na internetu. Ale jako se vším ostatním, pokud si to sami nevyzkoušíte, mohou si ostatní říkat a psát co chtějí.

Mám tu výhodu/nevýhodu, že je u mě každý den úplně jiný. Ať jde o práci, tréninky, volno i další povinnosti. I z těchto důvodů bych si měl na stravování dávat pozor, ale jak už jsem několikrát psal, je to taková moje Achillova pata.

Popíši tedy svůj ideální dvoufázový tréninkový den. Ráno po probuzení se vždy snažím ihned vypít sklenici vody. Potom si udělám ovesnou kaši a sním banán. Vyřídím e-maily a kouknu na net. Potom jdu běhat. Pokud je to delší běh, sním při něm nějakou lehkou tyčku. Po návratu si udělám proteinovosacharidový koktejl a ještě něco malého sním, třeba jogurt a banán.

K obědu si dám zeleninový salát s kuřecím masem. Opět odpočinek (např. spánek/film). Odpoledne trénink na kole (isostar, tyčky). Po návratu těstoviny (rýže) s kuřecím masem. Po tomhle tréninku jsem vždy rád, když mi jídlo někdo připraví a přijdu k hotovému. Únava už je veliká. Pokud nemám náladu na vaření, dám si jen proteinovosacharidový koktejl a jídlo si udělám až k večeři.

Před spaním proteinový koktejl.


Takhle tedy vypadá můj ideální den, ale popravdě moc jich za rok není. O to víc bych se měl snažit, ale...