Běžecký jídelníček

Dnešní doba je velmi bohatá na informace o zdravé výživě, ale není vůbec jednoduché se vyznat v protichůdných názorech na zdravou stravu. Může se zdát, že jíst zdravě je obrovská věda. Není tomu tak. 

O zdravou stravu se s oblibou zajímám už nějaký ten pátek a řídím se heslem: „všeho s mírou“. Samozřejmě jsem vyzkoušela pár experimentů, ale vždy jsem se vrátila k osvědčené pestré stravě. Jsem přesvědčená o tom, že nejdůležitější je jíst pravidelně a menší porce. Snažím se to dodržovat, a proto jsem vždy a všude vybavena alespoň malou svačinkou v podobě energy tyčinky, ovoce nebo oříšků. Běžecká výživa má svá specifika, ale zase tak moc se od běžné zdravé výživy neliší. Jde jen o to správně doplňovat energii a nezapomínat na dostatek tekutin. Několikrát se mi stalo, že mi při běhu bylo z jídla těžko a zbytek tréninku jsem se proklínala. Takže ve dnech, kdy se chystám běhat, si dávám pozor na to, co jím, abych si trénink mohla v pohodě užít. 

Jelikož se řadím mezi lidi, kteří přiberou na váze, jak se říká i ze vzduchu, tak se musím v jídle poměrně dost hlídat. Od té doby, co pravidelně běhám, tak se cítím fit a nějaké to kilo zmizelo, ale nic není zadarmo. Proto mám v plánu na sobě makat dál.