Teplo

Léto je pro běh jako stvořené. Krásné počasí, sluníčko, dlouho světlo. Celou zimu jsem se na tohle období moc těšila. Hlavně na to, že se nebudu muset navlékat do několika vrstev oblečení.

I když se to nezdá, tak trénink v létě může být náročnější, než v zimě a to právě kvůli horku. Sama jsem si vyzkoušela, že je velmi důležité zvolit vhodné funkční oblečení i v letních měsících. Já nejraději nosím krátké volné šortky, triko s krátkým rukávem, nebo tílko a hlavně kšiltovku. Ochrání mě nejen před úpalem, ale i před spáleným obličejem a vlastně i před případným deštěm. Prodyšné boty, minimálně o číslo větší, jsou samozřejmostí.

Dostatečné doplňování tekutin během tréninku v létě je pro mě velmi důležité.
Nejradši mám čistou neperlivou vodu. Občas si dám před tréninkem tzv. nakopávač (spalovač) a po tréninku si míchám BCAA pro lepší regeneraci. Vždycky si na tomhle melounovém drinku pochutnám a celý trénink se na něj těším. Pokud je venku opravdu velké horko a dusno, tak je pro trénink lepší zvolit klimatizovanou posilovnu, nebo vyrazit někam k vodě.