Běžecký jídelníček

Nevím, jestli to ostatní mají taky tak, ale vždycky když začnu pravidelně běhat a cvičit, automaticky se začnu víc starat o to, co jím a snažím se stravovat daleko zdravěji. Protože když na sobě makáte a věnujete tréninkům nějaký ten čas a energii, je vám pak líto přijít domů a sníst na posezení třeba tabulku čokolády. Kromě toho potřebujete na běh tu správnou energii a jakmile ji nemáte, hned při vyběhnutí cítíte, že se vám běží daleko hůř, jste celí nějací těžcí a unavení... 

Proto jsem osobně začala víc jíst pravidelně a taky si do práce častěji nosit vlastní krabičky namísto obědů v restauracích. A daleko víc přemýšlím nad tím, co si připravuju za jídlo a jaké potraviny kupuji. Obecně třeba nejím moc maso, což ale u běžce vůbec nevadí, naopak. Namísto toho vyhledávám různé rostlinné náhražky, jako je tofu apod. Zároveň se snažím nejíst sladkosti (i když netvrdím, že si někdy něco nedám) a prakticky od té doby, co pravidelně trénuju, vynechávám alkohol. Ono, když chcete jít ráno o víkendu běhat, večer si rozmyslíte, jestli půjdete někam popíjet do baru.

Osobně musím říct, že se cítím daleko líp a mám víc energie. No a o dobré náladě ani nemluvím. Zkrátka jde vidět, že všechny ty tréninky jdou ruku v ruce se zdravým jídelníčkem, a když to budete dodržovat, uvidíte samé pozitivní změny. Jako já.