Mé začátky

S běháním jsem začala v dubnu 2014, kdy mě inspirovalo, jak tady v Praze spousta lidí kolem mě běhá, v jakoukoliv denní dobu a zářivých oblečcích a strašně je to nabíjí. Přiznám se, že do té doby jsem běh spíš ignorovala a přišel mi nudný a namáhavý. Ale i přesto jsem se rozhodla to zkusit a po nákupu svých prvních běžeckých adidasek jsem začala běhat podle plánu pro začátečníky.

Následně na to jsem se přihlásila na pražské kurzy "Jdu běhat", kde nás učili správné technice, jak zaběhnout delší trasy, jak u toho dýchat... A protože mě to bavilo čím dál tím víc, přihlásila jsem se na svůj první 10 km závod We run Prague. Není lepší pocit než doběhnout úspěšně do cíle. Dalším mým závodem byl pak pražský březnový půlmaraton 2015. Ten jsem taky dokončila a byl to nepopsatelný pocit plný euforie, že jsem to úspěšně zvládla! Ale zároveň jsem cítila, že ten výkon nebyl úplně podle mých představ a musím ještě dost trénovat. Takže jsem se věnovala spíš menším závodům max na 10 km a v létě si zaběhla "We run London - women race" přímo v Londýně. To byl parádní zážitek!

Od té doby však má běžecká forma a výkony lehce stagnují, a proto bych se chtěla dostat zpátky do "hvězdné formy" a zaběhnout si dva letošní půlmaratony v Praze a Karlových Varech - s dobrým časem a hlavně pocitem, že jsem do tréninku dala maximum a dělá mi to pořád radost. Zároveň plánuju určitě i některý ze zahraničních závodů, ať už v Londýně nebo někde jinde. Věřím, že i tento rok mi běhání přinese spoustu nových zážitků a dobré nálady!