Jídlo v tréninku


Vzhledem k tomu, že mám potravinovou intoleranci, je můj jídelníček dost složitý. Nesnesu spousty druhů potravin a navíc jídelníček musím upravovat tak, aby byl nutričně vyvážený pro náročné tréninky a závody.

Co snídám

Jsou to převážně vajíčka (zdroj proteinu) s avokádem a černými olivami.

Rýžová kaše s ovocem a medem nebo suchary s pomazánkou z avokáda.

Obědvám

Rýžové či kukuřičné těstoviny, rýže - jako přílohy, ryby, zeleninu, která tvoří největší část jídelníčku.

Občas do jídelníčku zařadím kuřecí maso. Velkou část obědů tvoří hlavně polévky.

Nejoblíbenější mám polévku z dýně Hokaido, zeleninovou, z červené čočky a vývary.

Svačím

Jím pravidelně 5x denně a proto mám během dne 2 svačiny. Nejčastěji tvořené ovocem

(banán, nektarinky, kiwi, avokádo, fíky, meloun, mandarinky).

Večeřím

Převážně zeleninové saláty, rýži se zeleninou a nově jsem zapojila k večeři Manu – nutriční

drinky s velkým poměrem vitamínů a proteinu.