Jídlo v tréninku


V týdnu trénuji večer a o víkendu trénuji ráno, těmto dvěma režimům tedy i přizpůsobuji jídelníček. Lehké úpravy probíhají i dle pracovního režimu – pokud jedu na služebku musím si brát jídlo do auta. České benzínové stanice zrovna neposkytují kvalitní stravu, i když za poslední rok se to lehce zlepšuje!

O víkendu před během většinou nesnídám, dám si čaj s medem nebo matchu a vystačím si s touto energií. V týdnu snídám povětšinou něco rychlého – müsli s mlékem, občas popadnu jablko či jiné ovoce a jdu.

Oběd je velmi různorodý. Pokud jsem v kanceláři, navštěvuji místní kantýnu. Mají tu salátový bufet a grilovaná masa, kromě toho i spoustu českých jídel, ale těm moc neholduji – po svíčkové apod. opravdu nejsem schopná pracovat – spíš spím zimním spánkem. Přes víkend si ráda uvařím porci špaget, nebo co mne zrovna napadne. Vzhledem k tomu, že před obědem mám vždy odběháno, nebojím se větších jídel.

Večeři řeším spíše než dle dne v týdnu, podle teploty, která je venku. Pokud je vedro, neumím se moc dobře najíst. Radši jdu běhat bez jídla jen po sklenici džusu nebo citronády. Po tréninku pak skončím u salátu nebo kousku ovoce. Saláty jsou moje častá večeře. Nejoblíbenější kombinace domácí salát a kousek masa z grilu je hodně často na pořadu dne.

Snažím se hlavně poslouchat tělo a vyhýbat se jídlům, které mi dělají těžko. Zároveň se snažím dodržovat zdravou stravu především ve dny, kdy trénuji.