Jsi komunikativní, máš organizační schopnosti a zkušenosti s administrativní pozicí?
Je pro Tebe důležitá přátelská atmosféra? :)
Pokud ano, pošli nám životopis a staň se nepostradatelným členem týmu.
Co budeš dělat:
• Pracovat s firemním systémem – vyskladňovat a doplňovat zboží
• Podporovat činnosti nákupčího
• Připravovat produkty na podporu prodeje
• Komunikovat a spolupracovat s ostatními odděleními a dodavateli
• Budeš se účastnit na zlepšování procesů společnosti
Co Ti nesmí chybět:
• Ukončené středoškolské vzdělání.
• Znalost MS Office – Excel, Word a PowerPoint
• Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
• Pozitivní přístup k práci i ke kolegům. Hledáme člověka, který rád pracuje s úsměvem.
• Pozornost a pečlivost.
• Časová flexibilita
A co Ti nabízíme:
• Budeš pracovat v pěkném a čistém prostředí s přátelským kolektivem.
• Stabilní zaměstnání bez nepříjemných překvapení.
• Lidský přístup a korektní jednání. „O Tobě bez Tebe“ u nás neplatí.
• Flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku.
• Zaměstnanecké benefity jako například příspěvek na stravu, slevu na nákup zboží a volné vstupy do fitness centra.
• Místo výkonu práce: Praha / Zličín
OSLOVILA TĚ TATO NABÍDKA?
Tak nám pošli životopis, odpovíme na všechny reakce.
Budeme se těšit. :)
Zasláním Vašeho CV souhlasíte, aby poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity společností Sportisimo, s. r. o., Řevnická 170/4, 155 21, Praha 5 v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.