Máš organizační schopnosti a umíš pracovat samostatně? Jsi týmový hráč a hledáš práci, kde bys mohl/a ukázat, co v tobě je? Pokud ano, čti dál. :)
Jaká bude tvoje role?
Staneš se součástí týmu SPACEPLANNING, ve kterém je nás v současné době 7. Lukáš, Luděk, Hanka, Maruška, Pepa, David a Petr. Každý se stará o něco jiného, ale navzájem jsme si všichni nablízku a pomáháme si. Ty bys byl/byla naší pravou rukou.
Co se celkově děje v oddělení?
Tvorba návrhů a správa plánů interiérového uspořádání prodejen, tvorba návrhů, uspořádání kategorií produktů a jejich správa v prostředí SPACEPLANNING a vyhodnocování jejich efektivity, měření kapacity zásob a jejich efektivního doplňování (space management), podpora instore marketingu.
Co budeš přesně dělat?
Pomáhat při objednávkách vybavení prodejen. Podílet se na vývoji nábytku. Pracovat ve Spacemanagementovém systému, spravovat layouty a plánogramy. Plnit ostatní úkoly, které ti zadá vedoucí oddělení.
Co k tomu potřebujeme?
Jestli máš SŠ / VŠ je to bezva. Samostatné myšlení a orientace na detail je základ. Je potřeba ovládat dobře MS OFFICE. Umět anglický jazyk na pokročilé úrovni. A mít řidičák, který občas budeš potřebovat.
Co ti za to nabídneme?
Podporu od nadřízeného a celého týmu SPACEPLANNING. Férový tým kolegů, který Tě nezklame. Flexibilní pracovní dobu. Výbornou dostupnost naší centrály v Praze na Zličíně – konečná metra B. Dobrou kávu a výborné snídaně, díky kterým ti práce půjde od ruky. Kurzy angličtiny, stravenky, VIP slevovou kartu do našich prodejen, MultiSport kartu atd. Moderní kanceláře, relax zónu, ping-pong, playstation, tělocvičnu, kde každý z nás na chvilku vypne.
A co dál?
Pokud Tě nabídka zaujala, neváhej nás kontaktovat. Rádi s Tebou projdeme vše podrobněji.