Baví Tě administrativa, komunikace s lidmi a umíš si zorganizovat práci? Je pro Tebe důležitá přátelská atmosféra? Pokud ano, čti dál, protože možná jsi to právě TY, koho hledáme.
Do našeho týmu hledáme kolegu / kolegyni na pozici Recepční / Asistentka.
Co u nás budeš dělat:
• Budeš zodpovídat za chod recepce.
• 1x týdně objednávat kancelářské potřeby.
• Přijímat návštěvy a usazovat je do zasedacích místností.
• Budeš zvedat a přepojovat telefonní hovory.
• Budeš evidovat příchozí a odchozí poštu.
• Budeš pravou rukou Backoffice.
Co od Tebe očekáváme:
• Ukončené středoškolské vzdělání.
• Do you speak a little English? Anglický jazyk na základní úrovni.
• Znalost MS Excel – budeš tvořit tabulky a používat filtr.
• Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
• Zodpovědnost, loajalitu a časovou flexibilitu.
Co Ti nabízíme:
• Plat 18.000,- až 20.000,-
• Pracovní dobu od 8:30 do 17:00 pouze od pondělí do pátku.
• Budeš pracovat pro jedničku na trhu, které se daří a kterou drtivá většina lidí zná.
• Tvé práce si budeme vážit.
• Zajistíš si stabilní zaměstnání bez nepříjemných překvapení.
• „O vás bez vás“ u nás neplatí. Zažiješ lidský přístup a férové jednání.
• Nabízíme Ti zaměstnanecké benefity jako například příspěvek na stravu, VIP slevovou kartu, Multisport kartu, výborné svačinky na pracovišti zadarmo.
• Kariérní růst je u nás možný, pokud uvidíme Tvé pracovní výsledky.
• Místo výkonu práce je Praha Zličín a můžeš nastoupit ihned.
A co dál?
Pokud Tě naše nabídka zaujala, tak neváhej a pošli nám Tvůj životopis pomocí tlačítka „ODPOVĚDĚT“.
Budeme se na Tebe těšit.