V HR týmu Sportisima se staráme o to, aby se naši zaměstnanci každý den těšili do práce a byli v ní úspěšní. Díky nim jsou pak spokojení i naši zákazníci – sportovní nadšenci v bezmála 30 evropských zemích. I když je nás už docela hodně (kolem 4 tisíc), rozhodně nejsme korporace svázaná množstvím procesů a pravidel. Děláme věci, které mají smysl a kterým věříme.
Na Slovensku máme 43 prodejen a téměř 500 zaměstnanců. Každému z nich pravidelně vyplácíme mzdu, připravujeme dokumenty, komunikujeme s úřady a zajišťujeme všechny související personální činnosti.
Aktuálně hledáme posilu na zkrácený úvazek, která nám pomůže s personální agendou pro naše slovenské kolegy.
CO TATO PRÁCE OBNÁŠÍ?
- Vedení personální agendy zaměstnanců.
- Administrativa v oblasti nástupů a výstupů zaměstnanců.
- Příprava podkladů pro externí mzdovou agenturu.
- Příprava pracovních smluv a DPP + vystavování dodatků a následná kontrola.
- Komunikace s úřady a s externím zpracovatelem mezd.
- Komunikace se zaměstnanci a vyřizování jejich požadavků.
- Správa docházkového systému.
- Skenování dokumentů, archivace.
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
- Máte dobrou znalost personální agendy.
- Pokud umíte pracovat s KS programem, je to určitě výhodou; pokud ne, naučíme vás to.
- Dokážete jednat s lidmi, poradit jim a vyjít jim vstříc.
- Jste zodpovědná a samostatná.
NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?
- Stanete se důležitým členem HR týmu stabilní a úspěšné společnosti.
- Příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích v Praze u metra Zličín, anebo v Rudné u Prahy (můžete si vybrat, kam to máte blíž).
- Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova.
- Nechybí u nás výborné kafe a ještě lepší občerstvení každý den.
- Budete mít možnost průběžně se vzdělávat.
- Stravenky, VIP slevovou kartu na naše zboží, MultiSport kartu a další benefity.
- Fajn kolegy, s nimiž je radost spolupracovat.
- Finanční ohodnocení odpovídající důležitosti pozice.
UŽ SE U NÁS VIDÍTE?
Pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na vás.