Otevírací hodiny: Dne 1. 5. jsou naše prodejny otevřené :)

  1. Jestliže chcete reklamovat zboží z e-shopu, lze využít i poštu.
  2. Připravte si nejprve dva důležité dokumenty – fakturu, kterou jste dostali při převzetí zboží a reklamační formulář. Zmíněné dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
  4. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.

    SPORTISIMO s.r.o.
    Žižkova 707/11
    711 00 Ostrava-Hrušov
  5. Kolegové z našeho reklamačního oddělení vás budou nejpozději do 30 dní informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích, a to formou SMS nebo e-mailem.