Otevírací hodiny: Dne 1. 5. jsou naše prodejny otevřené :)

  1. Osobně můžou na kterékoliv z našich prodejen po celé ČR vracet zboží členové Sportisimo Klubu (do 90 dní) i neregistrovaní zákazníci (do 30 dní). Nezáleží na tom, jestli bylo zboží objednáno přes e-shop, nebo zakoupeno na prodejně.
  2. Produkty doporučujeme vracet v původním obalu. Zákazník odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku neopatrného nakládání se zbožím. Prodávající uplatní nárok na náhradu u zákazníka tak, že mu zašle přijaté finanční prostředky (kupní ceny zboží) za koupi zboží snížené o náhradu.
  3. Společně se zbožím si připravte ještě fakturu, která se k němu vztahuje. Pokud jste nákup provedli jako registrovaný zákazník a dohledáte jej ve svém Sportisimo účtu, není faktura nutná. Registrovat se můžete během pár minut.
  4. Peníze vám vrátíme obratem a stejnou cestou, jakou proběhla platba za zboží. Tedy pokud jste platili hotově, dostanete hotovost, pokud kartou, nahrajeme vám vracenou částku zpátky na kartu, pokud dárkovou kartou, vrátíme částku na ni.
    Upozornění: Vrácení částky na účet je do 3–5 pracovních dní.

 

Prosíme o pozornost! Na naší outletové prodejně platí jiné podmínky než na našich ostatních prodejnách.
Konkrétně zde není možnost rezervací a také vyzvednutí z jiných Sportisimo prodejen a zároveň zde můžete vrátit či vyměnit zboží, které bylo zakoupeno pouze v této prodejně. Také zboží z této prodejny nelze vyměnit či vrátit na jiných Sportisimo prodejnách.
Více informací se dozvíte zde.