Otevírací hodiny: O státním svátku 8. května jsou naše prodejny zavřené, ale můžete využít náš e-shop :) 

Jarní kampaň Sportisima vtipkuje na téma venkovního sportování s dětmi

Největší řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu má novou jarní kampaň. K propagaci sezónní nabídky využívá leitmotivu venkovních rodinných aktivit a jejich typických (komických) nástrah, které můžou snadno posloužit jako výmluvy, proč raději zůstat doma. Ve video spotech však nabádá sportovní jednička k tomu, aby lidé hledali spíš důvody, proč vyrazit ven.

 

„Hlavní idea jarní kampaně navazuje na tu loňskou, má obdobnou myšlenku. Snažili jsme se říct - zahoďte za hlavu všechny výmluvy, proč to nejde, těch si jistě dokážeme najít snadno hned několik. Radši se místo toho rovnou pusťte do jakékoliv venkovní aktivity. Protože cílíme hlavně na rodiny s dětmi, napasovali jsme to právě na příběh mámy a syna řádících venku,” říká Martin Rippl, manažer marketingu Sportisima. „Kromě nového příběhu jsme ještě využili i dva loňské spoty, které jsme lehce upravili,” doplňuje.

 

Hlavní tváří kampaně tak zůstávají filmová, seriálová a divadelní herečka Sandra Černodrinská a český beatboxer, komik a moderátor Petr Nasty Cerha. Audiovizuální části kampaně propůjčil svůj hlas tradičně Oldřich Hajlich.

 

Na tvorbě jarní kampaně spolupracoval sportovní gigant opět se zlínskou produkcí Bumerang Film. Tři třicetivteřinové spoty (nový a dva upravené z loňska) mohou diváci zhlédnout na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, v kratší verzi potom i na YouTube. Tam se video dostane i k maďarským zákazníkům Sportisima. Zmíněný námět se pak objevuje také v českém rádiovém éteru, v komunikaci na sociálních sítí i v POS/POP komunikaci zmíněných zemí.

 

Poprvé se letos v jarní sezóně objevuje Sportisimo i na rumunských televizních obrazovkách. Pro rumunské diváky zvolilo spoty, které podporují a blíže představují brand a vyzdvihují celkově širokou nabídku značkového sportovního zboží a vybavení pro sport i volný čas.

 

 

Ukázky letošní TV reklamy (30s).

Ukázka rumunské TV reklamy.

 

Ke stažení: Tisková zpráva (formát ZIP)