Kontaktní formulář

Ztráta účtenky

Pokud jste při nákupu na prodejně předložili zákaznickou kartu, elektronické verze všech dokladů je možné získat po přihlášení ve Vašem účtu v kategorii Nákupy. 
Z důvodu přechodu na nový systém, může aktuálně dojít k chybě při načítání dokladu do Vašeho účtu. Doporučujeme tedy doklady o nákupu uchovávat. Při ztrátě účtenky je možné navštívit prodejnu, kde byl nákup uskutečněný a na základě informací, kdy byl nákup uskutečněn a o jaký produkt se jedná, prodejna u nákupu uskutečněného po 1. červenci 2020 doklad případně dohledá. U starších nákupů nás pro dohledání kontaktujte prostřednictvím formuláře níže.
Děkujeme za pochopení.

Kontaktní formulář

+
* Povinné údaje

Odesláním formuláře berete na vědomí prohlášení o ochraně osobních údajů.