Běžecký jídelníček

Na běžeckém kempu v Nymburce, se mě Káťa Dolejší ptala, jaké jsou mé sportovní cíle pro rok 2016. Odpověděla jsem, že se pokusím zaběhnout pražský 1/2Maraton v co nejlepším čase, po kterém si za odměnu dám ten největší hamburger. Hodinu po skončení  1/2Maratonu sedím v restauraci s ostatními zúčastněnými hvězdami, hamburger je součástí jídelníčku a více co? Já si ho nedala! Místo toho jsem se odměnila jednou velkou vychlazenou plzní.

Co se týče mého jídelníčku v průběhu tréninků, snažím se jíst hlavně pravidelně. Nejsem zastánce drastických diet a hladovění. Troufám si říct, že patřím k té menšině, která k životu nepotřebuje sladké. Čokoládu mi nahrazuje banán a bonbony jablko. Ovoce a zelenina tvoří velkou část mého jídelníčku, jsem milovník salátů, jak zeleninových, tak ovocných. Eliminuji pečivo a v poslední době i maso, které se snažím nahrazovat rybou. Všechno výše zmíněné je ale narušeno, když se dostanu k mé milované babičce, která je královna české kuchyně. Před návštěvou jsem plná odhodlání odolat jakémukoli zákusku a chlebíčku. Snad nemusím zmiňovat, jak to vždycky dopadne. Myslím, že jednou za čas to člověk prostě potřebuje.

Moje váha se snížila ale ne tak, jak bych potřebovala, nebo bych si spíše přála. Mám za sebou 2 a půl měsíce dřiny a myslím, že váhový rozdíl ještě nastane. Dát dolu kila ale nebylo mým hlavním cílem. Chci se cítit dobře, jak před tréninkem, v jeho průběhu, tak po jeho skončení a správná strava je toho nedílnou součástí. Ideální váha je odměna!