Jídlo v tréninku

Není to dlouho, kdy se má strava v tréninkovém dnu značně lišila od jídla v běžném dni. Sotva, ale tréninků i závodů přibylo, tak mohu říci, že se můj způsob stravování výrazně změnil. Každý mi dá asi za pravdu, že dát si před běháním k obědu smažený řízek nebude ta nejlepší volba. Skončily i večery se sáčkem chipsů a lahví piva u televize a přejídání se na noc. Zjišťuji, že mi to ani nechybí a celkově se cítím lépe.

K snídani si neodpustím kávu a něco sladkého např. chléb s medem. Následuje svačina, většinou bílý jogurt nebo müsli tyčinka. K obědu si dávám buď těstoviny na všechny možné způsoby a v poslední době jsme se naučili jíst častěji ryby např. losos s fazolkami. Odpolední svačinu moc nedodržuji nebo si vezmu nějaké ovoce. Večeři si dávám lehčí třeba ve formě zeleninových salátů nebo tmavé pečivo se sýrem či šunkou. Po celý den také popíjím neperlivou vodu, do které si sypu chia semínka, což mi také velice pomáhá.

Pitný režim se v tréninkových dnech snažím dodržovat víc než kdy jindy. Kdybych to měl shrnout, tak pohyb a zdravá strava jdou ruku v ruce a každý sportovec na to dříve nebo později přijde.