Kompenzační cvičení


Co se týče cvičení a posilování, za poslední dobu jsem se mu začala věnovat dokonce trochu víc než samotnému běhání. Začala jsem chodit pravidelně trénovat pod vedením trenéra do fitka, kde mám 2-3x týdně tréninky zaměřené jak na posilování, tak na cardio. Zkrátka aby tělo zbytečně nenabíralo svaly, kterých mám v tuto chvíli dostatek, ale aby se spíš zbavovalo přebytečných tuků.

Každý můj trénink je zaměřený na určité partie těla, tzn. jeden den cvičím nohy např. v kombinaci s tricepsem a druhý den jedeme spíš záda, prsa, ramena. A každý trénink cvičíme na břicho a střed těla. A většinu cviků provádím s vlastní váhou těla nebo na TRX, zkrátka abych jej už zbytečně nezatěžovala těžkými váhami a činkami. A ideálně vše v kombinaci s cardio cviky – angličáky, žabáci, výběhy na bosu apod. Střídá se tak různá intenzita a tempo a tělo pak líp spaluje a tvaruje se.

Super pro mě je, že opravdu vidím, že se mi vylepšila fyzická kondice a běhá se mi teď líp. A to právě díky tomu, že jsem zas o něco lehčí a mám více zpevněný střed těla.