Otevírací hodiny: Dne 1. 5. jsou naše prodejny otevřené :)

Marketplace Inhouse

Jedná se o obchodní model, ve kterém je Sportisimo v úzkém spojení s dodavatelem. Zboží nakupujeme do vlastních skladových zásob zpravidla v jednotkách ks na úrovni SKU. Reálně se tedy jedná o stav, kdy od jednoho artiklu (např. trička), naskladňujeme od každé velikosti 2–3 ks. Na základě odprodejů následně dodavatel zboží pravidelně doplňuje do předem určeného stavu skladu za domluvenou nákupní cenu.

 

 

O co se postaráme

 

Zalistování produktů do systému ERP
Z dat, které od vás dostaneme, produkty zalistujeme do systému ERP.

 

Založení, prezentace a překlad produktů
Vaše produkty zpracujeme, přeložíme a budeme je prezentovat na e-shopu až v 8 jazykových mutacích. Více o společnosti Sportisimo.
 
Pravidelný reporting
Každý týden od nás budete dostávat přehledný report s prodejností artiklů, včetně návrhů na doplnění zboží.
 
Marketingová podpora
Produktům zajistíme základní marketingovou podporu pro lepší efektivitu prodeje.

Zákaznický servis
Naši proškolení zaměstnanci zajistí zákaznický servis a zodpoví zákazníkům veškeré dotazy. Další služby.

Co bude na vás

 

Podklady k založení produktů ERP
Budeme od vás vyžadovat podklady pro zalistování zboží do ERP.

Podklady pro prezentaci produktů
K produktům budeme potřebovat informace, jako jsou popis, fotky další specifikace, které jsou potřeba pro prezentaci zboží na e-shopu. Více informací k zalistování.

Doplňování skladové zásoby
Na základě pravidelných reportů a společně nastavené strategie s nákupčím budete pravidelně navrhovat zboží na doplnění.
 
Expedice zboží
Po schválení návrhu na doplnění posíláte zboží na centrální sklad Sportisima, kde zboží uskladníme pro objednávky z e-shopu.
 
Poprodejní servis
Reklamace zboží bude probíhat na základě dohodnutého postupu a podmínek.

 

 

 

 

Způsoby napojení

  CSV
REST API
EDI ORDERS
EDI ORDRSP
EDI DESADV
PORTÁL SRP
Zalistování produktů do systému ERP
         
Zalistování produktových dat
         
Aktualizace skladové zásoby
         
Doplňování zboží SRP
     
Dodání zboží dodavatelem
         

 

 

 

 

 

 

Logistické podmínky doručení zboží na centrální sklad

Adresa centrálního skladu pro Marketplace

SPORTISIMO s.r.o., CONTERA PARK OSTRAVA D1 , Žižkova 221/17, Ostrava-Hrušov, 711 00, CZ

GPS: 49.86880206565198, 18.29021330913114

 

Rezervace vykládkového oka - TIMESLOT

  • Dodavatelé si musí rezervovat pro každou dodávku zboží na sklad Sportisima v rezervačním systému TIMESLOT konkrétní datum a časové okno vykládky.
  • Rezervaci musí provézt minimálně 24 h před plánovaným doručením.

  

Kompletní podmínky pro dodání zboží najdete zde.

 

 

 

 

Práce ve webovém portálu

Webový portál - SRP je pracovní prostředí pro nákupčí i dodavatele, ve kterém jsou schopni kontrolovat, upravovat a schvalovat automaticky generované návrhy na doplněné zboží na sklad Sportisimo. Schválením doobjednávky systém vytvoří závaznou nákupní objednávku.

 

 

Generování a platnost návrhů na doplnění skladové zásoby

 

  • Generování návrhů na doplnění probíhá zpravidla v týdenním intervalu.
  • Do statusu „Zrušená“ propadnou automaticky všechny vygenerované návrhy, které nebudou do konce platnosti návrhu ve statusu „Schválená“.
  • Algoritmus generuje přehled všech artiklů včetně těch, na které aktuálně návrh nevzniká.
  • Návrhy na doplnění je možné libovolně editovat.

 

 

Editace a funkce návrhů na doplnění skladové zásoby

 

  • V záhlaví stránky editace se nachází základní informace o doobjednávce. 
  • Nad seznam produktů naleznete tlačítka, pomocí kterých je možné návrh exportovat do excelu či doobjednávku předschválit.
  • V samotném seznamu produktů naleznete všechny potřebné informace, podle kterých se můžete rozhodnout doobjednávku upravit. Mezi tyto informace patří například predikce zásob, prodeje za posledních x dní, poslední příjem produktu na náš sklad, aktuální skladová zásoba, informace o cenách a další.

Schvalování návrhů na doplnění skladové zásoby

 

  • Předschválení doobjednávky je nutné stihnout do konce platnosti, jinak se návrh na doplnění zruší.
  • Předschválené doobjednávky je možné rovnou schvalovat a tím vytvářet závazné nákupní objednávky.
  • Po schválení doobjednávek se vytvoří závazná nákupní objednávka, která se zobrazí na výpisu doobjednávek. Po najetí na zelené tlačítko se zobrazí možnost exportu nebo prokliku na závaznou objednávku, kde je možné ji exportovat do souboru a tím získat potřebné informace pro dodání.

 


 

Kontaktní formulář

+
* Povinné údaje

Odesláním formuláře berete na vědomí prohlášení o ochraně osobních údajů.