Chcete mít vánoční dárky včas? Nenechávejte své nákupy na poslední chvíli. Sledujte datum předpokládaného doručení u každého produktu.  

Způsoby napojení

Pro datovou komunikaci v rámci spolupráce Sportisimo Marketplace používáme několik způsobů napojení – tak, aby měl každý dodavatel na výběr více možností. Jednotlivá napojení jsou rozdělena do několika sekcí, aby bylo srozumitelné, čeho se konkrétní zprávy týkají.

 

 

 

 

 1. Zalistování produktů do systému ERP

Inhouse   Cross-Dock   Dropshipment

Master data nutná pro založení produktu do ERP systému. Jedná se o základní informace, díky kterým dokážeme určit velikost, cenu nebo skladovou zásobu. Příklad požadovaných dat:
  • Kód dodavatele
  • Značka
  • Kategorie produktu
  • Název produktu
  • Jednotka velikosti
  • EAN
  • SKU
  • Barva
  • Celkem ks k dodání
  • Nákupní cena
  • Prodejní cena doporučená
  • Prodejní cena akční

 

Způsob komunikace

  

 

 

 2. Zalistování produktových dat pro e-shop

Inhouse   Cross-Dock   Dropshipment

Produktové informace, které budou viditelné na e-shopu zákazníkům. Po zalistování produktů do systému ERP od nás obdržíte produktové šablony dle konkrétního sortimentu, které jsou před spuštěním produktů na e-shopu nutné vyplnit. Jedná se o informace, jako jsou popis, fotografie, rozměry apod.

 

Způsob komunikace

  

 

 

 3. Aktualizace skladové zásoby dodavatele

Inhouse   Cross-Dock   Dropshipment

A. Celková

  • Očekáváme zaslání informace o kompletní skladové zásobě, která je u dodavatele k dispozici pro zobrazení nabídky v eshopu
  • Všechny dříve zaslané informace o skladové zásobě, které nebudou v rámci dané aktualizace uvedeny, budou smazány
  • Očekávaná frekvence 1x denně

 

B. Rozdílová

  • Aktualizace pouze zaslaných záznamů o skladové zásobě
  • Očekávaná frekvence několikrát denně v závislosti na frekvenci vyřizování objednávek

 

Způsob komunikace

 

 

 

 

 4. Doplnění zboží SRP

Inhouse 

Ve frekvenci 1x týdně Sportisimo generuje návrhy na doplnění zboží formou nákupní doobjednávky od dodavatele. Validace návrhů probíhá ze strany nákupčího nebo dodavatele ve webovém portále SRP.

 

 

Způsob komunikace

 

 

 

 

 5. Objednání zboží od dodavatele

Cross-Dock   Dropshipment

Ve chvíli vzniku zákaznické objednávky, odesíláme požadavek na dodání zboží dodavatelem.

  • Očekávaná frekvence odesílání několikrát denně v závislosti na frekvenci vzniku zákaznických objednávek

 

Způsoby komunikace

 

 

 

 

 6. Potvrzení objednávky zboží dodavatelem

Cross-Dock   Dropshipment

Po přijetí požadavku na dodání zboží dodavatelem, očekáváme závazné potvrzení dodání zboží.

 

Způsob komunikace

 

 

 

 

 7. Dodání zboží dodavatelem

Inhouse   Cross-Dock   Dropshipment

Pravidelné doplňování zboží vychází ze statistik prodejů a obrátky artiklu.

  • Inhouse - Očekávaná frekvence doplňování je zpravidla 2x měsíčně, dle možností dodavatele a frekvence vzniku návrhů na doobjednání
  • CrossDock - Na základě zákaznických objednávek očekáváme dodání zboží k další konsolidaci na našem skladě do 24-48 hodin
  • V okamžiku expedice zboží dodavatelem, očekáváme avízo o dodání

 

Způsob komunikace

 

 

 

 

 8. Fakturace

Inhouse   Cross-Dock   Dropshipment

 

 

 

 

 9. Výměny a vrácení

Inhouse   Cross-Dock   Dropshipment

 

 


 

Kontaktní formulář

+
* Povinné údaje

Odesláním formuláře berete na vědomí prohlášení o ochraně osobních údajů.