Přijetí poškozené zásilky

Při přebírání zboží od dopravce si vždy pečlivě zkontrolujte, jestli je zásilka v dobrém stavu. Pokud je balíček jakkoliv poškozený, měli byste odmítnout jeho převzetí.

Víme, že se někdy stane, že obal balíku je sice neporušený, ale zboží uvnitř je poškozené. I to lze vyřešit.

  • O přijetí poškozeného zboží prosím informujte danou přepravní společnost co nejdříve. Níže jsme pro vás připravili základní informace, které se týkají našich smluvních dopravců.
  • Můžete se také obrátit na náš zákaznický servis. Zákaznická podpora Sportisimo je vám k dispozici každý den od 8:00 do 20:00.

Kontaktní formulář

+
* Povinné údaje

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Ať už se ozvete přímo přepravci, nebo nám, bude dobré, když si pro komunikaci připravíte:

  • číslo nebo jiné identifikační údaje balíku (máte od přepravce)
  • číslo objednávky nebo faktury (od Sportisimo.cz)
  • určitě také nezapomeňte ihned po rozbalení pořídit fotodokumentaci poškozeného výrobku včetně obalu. Nic nezkazíte, když si vyfotíte také celou zásilku (včetně obsahu) a její štítek.

 

Informace dle jednotlivých dopravců:

Česká pošta

Je třeba nahlásit do:
do 2 pracovních dní od převzetí zásilky
Kde a jak hlásit?
osobně na jakékoliv pobočce České pošty
Co budu potřebovat?
Zásilku je nutné předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.
Další info
Podrobnosti najdete na webu České pošty.

GLS

Je třeba nahlásit do:
do 3 dní od převzetí zásilky
Kde a jak hlásit?
prostřednictvím zákaznické linky GLS na čísle +420 840 123 456
Co budu potřebovat?
Při komunikaci budete potřebovat zejména číslo balíku. Všechny kroky reklamace vyřešíte telefonicky.
Další info
Podrobnosti najdete na webu GLS.

DPD

Je třeba nahlásit do:
do 2 dní od převzetí zásilky
Kde a jak hlásit?
na webu www.dpd.cz/reklamace

Co budu potřebovat?

Na reklamačním webu přepravce je potřeba vyplnit formulář Zápis o škodě.
Další info
Podrobnosti najdete na webu DPP.

Rhenus (nadrozměrné zboží)

Jestliže převezmete balík od dopravce Rhenus, a až po jeho rozbalení zjistíte, že obsah je poškozen, reklamaci je třeba uplatnit přes zákaznický servis Sportisimo.cz.