Nakupte a vyhrajte nadupané ceny v letní soutěži! Staňte se členem Sportisimo Klubu a automaticky vás zařadíme do slosování.

PUMA ve spojení s FITFAB Strong a Sportisimem motivují ke zdravému životnímu stylu

PRAHA, 12. července 2022 – Globální sportovní značka PUMA se spojila s českou fitness komunitou FITFAB Strong a se sportovním gigantem Sportisimo. Jejich záměrem je společnými silami motivovat k aktivnímu a zdravému životnímu stylu celou republiku, a nabízet potřebnou edukaci. Komunikace bude probíhat zejména v rámci online kanálů a sociálních sítí.

 

Zakladatelkou a hlavní tváří projektu FITFAB Strong je trenérka Andy Voříšková (Pavelcová), která se dlouhodobě snaží změnit přístup široké veřejnosti ke zdravému životnímu stylu, jenž by neměl být pouhým nutným zlem na cestě za vysněnou postavou. Projekt nabízí sedm čtyřtýdenních online fitness programů, jeden dětský a doplňkový program, přitom všechny je možné si zacvičit z pohodlí domova, kdykoli a zcela zdarma. Hlavním cílem projektu je zprostředkování pohybu každému nehledě na životní situaci: „Ne každý si může dovolit navštěvovat na pravidelné bázi fitness centra či jiná zařízení. Myslíme si, že pohyb by měl být dostupný každému, a proto jsou všechny naše programy dostupné zcela zdarma na YouTube. Chceme celou tuto zemi naučit, že cvičení nemusí být nudné úmorné trápení. Cvičení je především zábava. Proto jsou naše lekce nejen o lektorovi, ale o celé skupině lidí, navíc doprovázené živou hudbou. Necvičte jen pro hubenější nebo svalnatější tělo, ale pro zdravější a šťastnější já,“ říká Andy Voříšková.

 

Jedním z dlouhodobých cílů značky PUMA je podpora lokálních tvůrců na poli umění, módy a zejména sportu a zdravého životního stylu. V současné chvíli je také proto jednou z hlavních aktivit značky sekce performance v oblastech jako jsou běh, fotbal či trénink, a to v rámci lokálních spoluprací s různými fitness projekty, které se snaží edukovat a inspirovat ke zdravému pohybu i životnímu stylu. „Právě zdravý životní styl je klíčové téma, a to nejen pro sportovce, proto této oblasti v PUMĚ věnujeme náležitou pozornost. Propojení s komunitou FITFAB Strong, která sdílí stejné hodnoty, pro nás bylo tedy naprosto přirozené. Máme také radost, že jsme se mohli propojit s naším dlouhodobým businessovým partnerem Sportisimo a společně mluvit o důležitosti aktivního a zdravého životního stylu,“ říká Lucie Hložánková, Communication Marketing Manager, PUMA Czech Republic.

 

Sportisimo, největší řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu, spolupracuje s autory projektu FITFAB Strong už od roku 2019.  „Naše motto zní Život v pohybu. V naší síti aktuálně 209 prodejen a e-shopů napříč 5 evropskými zeměmi proto nabízíme všem, kdo se chtějí hýbat, potřebné vybavení. Tohoto motta se ale snažíme dostát i jinak. Tím, že pomáháme hledat motivaci, inspirujeme, učíme správné postupy a techniky, propojujeme naše zákazníky se zajímavými osobnostmi ze světa sportu i aktivního a zdravého životního stylu. A tím bezpochyby celý tým FITFAB Strong je,” doplňuje Martin Rippl, manažer marketingu Sportisima. „Máme velkou radost, že jsme pro tuto osvětu našli dalšího silného partnera – značku PUMA. Věříme, že síla tří pomůže ke zdravému životnímu stylu nadchnout ještě více lidí,“ dodává Rippl.

 

U příležitosti kampaně vznikly originální fotografie trenérek FITFAB Strong (Andy Voříškové, Andrey Mokrejšové, Katharine Selešiové a Nikoly Kněžourové). Lektorky oblékly aktuální tréninkovou kolekci PUMA, která je již nyní dostupná ve Sportisimu. PUMA bude nyní novou partnerskou značkou fitness projektu, který již dlouhodobě spolupracuje se Sportisimem. Dneškem startuje online kampaň v rámci e-shopu Sportisimo.cz a bude také k vidění ve vybraných prodejnách. V rámci sociálních sítí jsou plánovány unikátní call to action výzvy, jejichž úkolem bude motivovat fanoušky k pohybu a také edukace.

 

Více ke kampani naleznete zde: PUMA FITFAB | sportisimo.cz

Čtyřtýdenní programy FITFAB Strong, které je možné cvičit téměř odkudkoli zdarma, jsou dostupné zde.

 

 

 

PUMA

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

 

FITFAB

FITFAB Strong je český online fitness projekt, jehož lekce jsou ke stažení zcela zdarma pro všechny na internetu. Autorkou programu je právnička Andy Voříšková (Pavelcová), jež s nápadem přišla během studia na vysoké škole. V současné době existuje devět programů – FITFAB Strong, FITFAB Stronger, FITFAB Strongest, FITFAB Twenty, FITFAB Power, FITFAB Light, FITFAB Well, FITFAB Kids a Cvičte doma s FITFAB Strong. Prvních sedm jmenovaných programů nabízí po šesti lekcích. Programy Kids a Cvičte doma nabízí lekce čtyři. Dohromady si tedy uživatelé mohou vybrat z 50 různorodých cvičení zaměřených na jednotlivé partie. FITFAB Strong pravidelně pořádá i víkendové sportovní akce, workshopy a přednášky pro firmy. Posledním úspěšným projektem FITFAB Strong je také online studium o výživě a fitness – FitNut akademie.

 

SPORTISIMO

Největší tuzemský řetězec se sportovním zbožím Sportisimo vyrostl z malé české firmy založené v roce 1999. Od té doby fandí nejen sportu, ale všem zábavným aktivitám, které zákazníkům umožní „život v pohybu“. Cílem Sportisima je poskytnout jim k tomu veškeré vybavení. Aktuálně má firma celkem 209 obchodů, z toho 109 je v České republice a další jsou na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku a Bulharsku. Vyjma prodejen a e-shopu zastřešuje holding také výhradní distribuci několika značek, jakými jsou třeba Umbro, O'Neill nebo Lotto.