Jak vybrat správnou podporu

Sportovní podprsenky můžeme rozdělit do několika kategorií podle míry podpory, jelikož je zřejmé, že jiný typ podprsenky využijete na pilates a jógu a jiný na cyklistiku, běh a aerobik. Je důležité zvolit správnou podporu pro danou zátěž. Pro běh budete potřebovat nejsilnější podporu a naopak pro jógu a pilates vám postačí podpora nižší. V naší nabídce naleznete rozdělení podpory podprsenek do tří kategorií – nízká podpora, střední podpora a vysoká podpora. 

 

 

Druhy podpor pro jednotlivé sporty

Pro lepší přehled vám může posloužit i tabulka s jednotlivými sporty a zároveň velikostmi podprsenek, pomocí tabulky můžete lépe určit potřebnou podporu.

 

 

  • LP – lehká podpora
  • SP – střední podpora
  • VP – vysoká podpora

 

 
 
  XS S M L XL
  Jóga LP LP  LP  VP VP
  Pilates LP  LP  SP VP  VP
  Veslování LP  LP  SP  VP  VP
  Cyklistika LP  LP  SP  VP  VP
  Lyžování SP  SP  SP  VP  VP
  Kruhový trénink SP  SP  VP  VP  VP
  Tenis SP  SP  VP  VP  VP
  Tanec SP  SP  VP  VP  VP
  Týmové sporty SP  VP  VP  VP  VP
  Jízda na koni  SP  VP  VP  VP  VP
  Běh VP  VP  VP  VP  VP

Nízká podpora

Nízká podpora je vhodná na fitness aktivity typu jóga, pilates – sporty spíše pomalého tempa. Podprsenky jsou převážně z tenčího a méně pevného materiálu, bez vyztužených kostic a s tenčími ramínky.

Střední podpora

Střední podpora je vhodná na fitbox, bosu, flowing, TRX a jiné aktivity, které jsou vedeny zejména ve střední zátěži. Na rozdíl od podprsenek s nízkou podporou je tato kategorie podprsenek více vyztužená a materiál je silnější.

 

Vysoká podpora

Podprsenky s vysokou podporou jsou vhodné na běh, jumping, insanity, aerobic a jiné sporty, které jsou vedeny ve vysokém tempu, kde je kladen důraz zejména na skoky a intenzivní tepovou zátěž. Toto spodní prádlo bývá vyztuženo měkkými kosticemi a ramínka jsou široká.